آیا مردم در دیالیز مشکلات با پاهای آنها
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز یکی از رایج ترین روش های درمان نارسایی کلیه است، می تواند کمک به کاهش علائم این بیماری، در عین حال، آن را نیز به بعضی از عوارض جانبی را. مشکل پا یکی از آنها است، اما همیشه اتفاق نمی افتاد، افراد مختلف از نشانه های مختلف. اما مهم نیست که چقدر، بیمار مشکلات در بدن خود را بیشتر یا کمتر، پزشکان گفت.

دیالیز است درست مانند یک کلیه مصنوعی، می تواند کلیه را حذف و تخلیه مواد زائد و سموم از بدن کمک می کند، به طوری که مردم می توانند افتاد بهتر است. اما ممکن است عدم تعادل در بدن، با توجه به روشن مقدار زیادی از زباله در یک زمان را القا کند. که ممکن است یک سری از بازتاب از بدن، مانند گرفتگی عضلانی، استفراغ، تهوع، ضعف، افت فشار خون، حتی به بیماری های قلبی شود. برخی از افراد ممکن است به آن را متوقف کند در حالی که برای، تا که به تنظیم.

در یک کلام، دیالیز طولانی مدت، به خصوص کفایت دیالیز، ممکن است برخی از دردهای غیر ضروری به بیمار به ارمغان بیاورد. بدتر از آن، می تواند بیماری را از ریشه درمان نمی کنند و ممکن است به عملکرد کلیه به طور کامل در گذشته از دست داده شود. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، مهم ترین چیز این است برای پیدا کردن یک راه دیگر برای جلوگیری از دیالیز و حفاظت از بافت کلیه باقی مانده قبل از اینکه شما بر روی آن قرار داده است. برای آن دسته از مردم که تحت آن نیاز به پیدا کردن بعضی از معاون درمان برای کاهش عوارض جانبی ناشی از آن.

حالا شما می دانید که مشکلات پا است عوارض دیالیز، آن را در طول درمان رخ داده است اما نه همیشه. اگر شما هر گونه مشکلات در تسکین علایم ناشی از دیالیز، می توانید با ما از طریق ایمیل یا دکتر آنلاین تماس بگیرید. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/dialysis/1236.html





:: برچسب‌ها: دیالیز، آیا مردم در دیالیز مشکلات با پاهای خود را ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: